PRVNÍ KONCERT PŘED 15 LETY! #vzpomínky

30.3.2001 - Holešov (Všetuly)
Přesně před 15 lety jsem hrál svůj první životní koncert s naší kapelou FreeXtown
Konal se v Holešove - nedaleko Přerova odkud jsme pocházeli. Nezapomenu na to, jaký adrenalin mě doprovázel když jsme po městě lepili plakáty a schovávali se před policajty. A jak hrdí jsme se cítili když druhý den ráno plakáty visely po celém městě.
Byl to i můj první koncert, na kterém jsem byl jako návštěvník. Do té doby jsem byl pouze na vystoupení Pavla Nováka v rámci školy v našem kině.
Jelikož bývám z nových věcí dost nervózní, tady jsem byl obzvlášť. Velká premiéra - 200 lidí a další kapely, kterých jsem si vážil a měl obavy z jejich kritiky. Hráli tam s námi ještě Flying Enterprise, Los Perdidos, Zero a ještě další kapela, na kterou si nemohu vzpomenout.
Je neuvěřitelné jak čas letí a co vše se za tu dobu událo. Kolik snů v rámci hudby jsem si splnil!  
Tenkrát když jsem za bicí usedal, by mě tohle ani v tom nejlepším snu nenapadlo! 
Děkuji všem za podporu na mé cestě...

FreeXtown - Hey Dealere (2001)
Složení: 
Zpěv - Igor
Kytara - Vladimír "Fuťa" Futák
Baskytara - Martni "Cágo" Cagaš
Bicí - Vinca

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

...TOHLE JE MŮJ ŽIVOT...

SNÍDAŇOVÉ SMOOTHIE