Kapři a svátky Míru...

Létáme do vesmíru, máme auta na elektřinu a mobily co za nás pomalu uvaří. Ale stále se v některých věcech dokážeme chovat jako naprostí barbaři.

Každý rok se v tomto období v ulicích objeví kádě plné kaprů, kteří se pak před očima všech zabíjí.
Tohle vidět na vlastní oči a slyšet tupé údery palic, kterými je usmrcují mi opravdu není vůbec příjemné. Při letmém pohledu do stánku vidím uřezané hlavy kapříků a spousty vnitřností a krve.
Krapet mi to ubírá na vánoční atmosféře, kterou mám tak rád a připadá mi, že jsem se vrátil o pár století zpět.

A jak na to asi pohlíží malé děti, kteří z toho ještě nemají rozum? Sledují veřejnou popravu živého tvora, má se jim to líbit? Nedej bože když se zabití nepovede a kapřík se plácá po pultu a po zemi. To je pak zábava pro celou rodinu. Někteří citlivější se možná rozpláčou, ale stejně si ho dají s chutí k večeři. Tlak společnosti, okolí, rodiny je silný. Vždyť je to přece normální. Ale já si myslím, že to normální není.
Provozovat veřejně jakoukoliv formu zabíjení může mít tragické následky, hlavně u těch dětí, kteří tuhle činnost mohou brát jako naprosto normální a běžnou.

Nejsem křesťan, mám rád Vánoce, ale mrzí mě, že jsou jejich součástí i podobné tradice.

https://www.facebook.com/events/1194375330600334/












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

...TOHLE JE MŮJ ŽIVOT...

PRVNÍ KONCERT PŘED 15 LETY! #vzpomínky

SNÍDAŇOVÉ SMOOTHIE